RETOURNEREN
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben.
De mooie 06-nummers die wij verkopen zijn eigendom van de kaarthouder. Om dit aan te tonen is de persoonlijke code die op de simkaart staat belangrijk. Om die reden mag deze persoonlijke code alleen bekend zijn bij de eigenaar van het 06-nummer.
- Bij de aankoop van mooie 06 nummers ( categorie ”Alle 06 nummers” / ”Serie” / ”Geboortejaren” / ”06 Naambellen” / ”Toppers” en ”Sale” heeft de consument geen mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden. De simkaart heeft een persoonlijke code die onder geen beding verspreid mag worden. Om deze reden accepteren wij geen retouren en is er dus geen sprake van herroepingsrecht.
- Bij de aankoop van een simkaart uit de categorie ”Simkaarten” heeft de consument de mogelijkheiid de overeenkomst zonder opgave van redenen te onbinden gedurende 14 dagen. . De simkaart kan geretourneerd worden aan: Top06 / Zilverschoon 135 / 7577BW / Oldenzaal.
Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling uit de categorie “Simkaarten” tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@slim-sim.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht de simkaart beschadigd, geactiveerd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Tijdens het bestelproces zal u de volgende melding zien:
Ik heb het afwijkende herroepingsrecht van de website gelezen en ga hiermee akkoord *
Wij hopen op uw begrip waarom wij geen retouren accepteren op mooie 06 nummers. Mocht u vragen hebben over ons beleid dan horen wij dit graag.
