Mocht je niet tevreden zijn over de producten of diensten van Slim-Sim B.V., geef ons een kans om dit op te lossen. Mocht je een klacht hebben over een geleverd artikel of onze dienstverlening, neem dan binnen 2 maanden nadat het gebrek zich heeft geopenbaard dan wel jij daar redelijkerwijs kennis van hebt kunnen nemen, stuur dan een mail naar info@slim-sim.nl. Een bij Slim-Sim ingediende klacht wordt binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst door Slim-Sim beantwoord, je krijgt altijd binnen 48 uur een bevestiging van ontvangst van jouw klacht.

Slim-Sim
Zilverschoon 135
7577 BW Oldenzaal
06 149-159-69
info@slim-sim.nl

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Direct contact

Stuur direct een bericht naar Top 06. We nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Niet leesbaar? Klik hier captcha txt
0

De waardering van top06.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 309 reviews.